Paylaş | 
 

 Gönülcelen 21.Bölüm Özeti

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Gönül68
Gönülçelen Fan
avatar


Kayıt tarihi : 31/03/10

Mesaj Sayısı : 249

Yaş : 25

İlgi alanları : Müzik, Sinema, Medya, PC..

Teşekkür Sayısı : 316

Rep Puanı : 3

MesajKonu: Gönülcelen 21.Bölüm Özeti   Çarş. Eyl. 22, 2010 5:33 pm

GÖNÜLÇELEN 21. BÖLÜM BASIN ÖZETİ...

Hasret, sürpriz bir kararla Murat’ın okuldaki derslerine girmeye
başlar. Ancak burada karşılaştığı eğitim onu çok zorlayacaktır.
Hasret’i kaptırmak istemeyen Levent gözünü iyice karartır. Bu durum
...Murat’la arasının açılmasına neden olur.

Öte yandan Murat’ın peşindeki
sürpriz isim hedefine adım adım yaklaşmaktadır!

Gülnaz ve
Kobra çalkantılı ilişkilerinde önemli bir viraja girer. Kobra yeniden
Gülnaz’ın kalbini kazanmak zorundadır. Öte yandan Gülnaz’ın bir talibi
daha çıkar! Saime kızı Hasret’le konuşmanın bir yolunu ararken onu
karşısında bulur. Hasret’in ona söyleyecekleri vardır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sekercikkk
Moderatör
Moderatör
avatar


Kayıt tarihi : 11/05/10

Mesaj Sayısı : 4079

Nerden : Ankara

İlgi alanları : Özgün Karaman-Melike Emiroğlu-Birkan Sokullu-Johnny Depp-Ümit İbrahim Kantarcılar-Ferman Akgül-Emir Berke Zincidi <3<3

Teşekkür Sayısı : 4847

Rep Puanı : 116

MesajKonu: Geri: Gönülcelen 21.Bölüm Özeti   Çarş. Eyl. 22, 2010 5:44 pm

cihan gitti ama levent onun eksikliğini hiç aratmıyo maşallah Sırıtma
teşekkürler Sırıtma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tatlı_cadı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar


Kayıt tarihi : 30/04/10

Mesaj Sayısı : 5429

Nerden : MALATYA

Yaş : 23

İlgi alanları : Burak Özçivitt :)

Durumunuz : Fena Değil

Teşekkür Sayısı : 6001

Rep Puanı : 41

MesajKonu: Geri: Gönülcelen 21.Bölüm Özeti   Çarş. Eyl. 22, 2010 5:48 pm

sekercikkk demiş ki:
cihan gitti ama levent onun eksikliğini hiç aratmıyo maşallah Sırıtma
teşekkürler Sırıtma

Aynen Ya Bu seferdew Levent Çıktı Basımıza
Saol Göz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ezeldizisi.forummum.com
^zєאภєק ^๓єlєк
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar


Kayıt tarihi : 12/07/10

Mesaj Sayısı : 3635

Nerden : Siirt

Yaş : 22

İlgi alanları : ﻮöภülçєlєภ,şเเг אคz๓คк,๓üzк ๔เภlє๓єк,Ŧยt๒๏l,๒ครкєt๒๏l...

Durumunuz : ภє ๏lรยภ เştєє เאเ๔เг

Teşekkür Sayısı : 4127

Rep Puanı : 71

MesajKonu: Geri: Gönülcelen 21.Bölüm Özeti   Çarş. Eyl. 22, 2010 7:11 pm

tatlı_cadı demiş ki:
sekercikkk demiş ki:
cihan gitti ama levent onun eksikliğini hiç aratmıyo maşallah Sırıtma
teşekkürler Sırıtma

Aynen Ya Bu seferde Levent Çıktı Basımıza
Saol Göz

kesilikle bu leventi öldürecem.sana ne oluyor sana ne oluyor bilmiyorum ki levent
Allahım yarabbim biri gidiyor biri geliyor

murat hasret barışacakmı hiçbişey söylenmiyo yaa
teşekkürler...

_________________






zєאภєק ^๓єlєк & sekercikkk & tatlı_cadı
Crying or Very sad kalp Crying or Very sad ZeTuÇi Crying or Very sad kalp Crying or Very sad
Üçlü İttifak Grubu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ezeldizisi.forummum.com/forum.htm
|»Ela«|
Erişilmez Üye

avatar


Kayıt tarihi : 23/04/10

Mesaj Sayısı : 2833

Nerden : ankara

Yaş : 23

İlgi alanları : müzik dinlemek,kitap okumak,gezmek vs. :D

Durumunuz : idare ediyoruz işte :D

Teşekkür Sayısı : 2969

Rep Puanı : 26

MesajKonu: Geri: Gönülcelen 21.Bölüm Özeti   Çarş. Eyl. 22, 2010 9:16 pm

Aman levent bi eksik kal meydandan. Sinirli
murat'da artık kaptırcam korkusuna girip barıssa artık hasretle Gülümseme
ama nerdeeeeeeee...
levent yetmezmiş gibi birde selin çıktı başımıza Sinirli
bu senaryo nereye gidiyor anlamadım.artık barıssınlar Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zeyneptuğçe
Isınan Üye
avatar


Kayıt tarihi : 09/09/10

Mesaj Sayısı : 94

Teşekkür Sayısı : 94

Rep Puanı : 0

MesajKonu: Geri: Gönülcelen 21.Bölüm Özeti   Perş. Eyl. 23, 2010 12:24 pm

^zєאภєק ^๓єlєк demiş ki:
tatlı_cadı demiş ki:
sekercikkk demiş ki:
cihan gitti ama levent onun eksikliğini hiç aratmıyo maşallah Sırıtma
teşekkürler Sırıtma

Aynen Ya Bu seferde Levent Çıktı Basımıza
Saol Göz

kesilikle bu leventi öldürecem.sana ne oluyor sana ne oluyor bilmiyorum ki levent
Allahım yarabbim biri gidiyor biri geliyor

murat hasret barışacakmı hiçbişey söylenmiyo yaa
teşekkürler...
bencede bu levent ne yapıyo bilmiyo heralde.teşekkürler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 

Gönülcelen 21.Bölüm Özeti

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gönülçelen Dizisi Fan Sitesi :: .:: Gönülçelen Dizisi ::. :: Gönülçelen Bölüm Özetleri-
Buraya geçin:  

Forum Saati Ptsi Şub. 26, 2018 1:31 am .

Powered by Gönülçelen Fan Sitesi
Copyright ©2010 - 2011

Gönülçelen Dizisi Fan Sitesi©




"İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır." Hz.Muhammed (S.A.V).'' 2010 '' www.gonulcelen.forumn.biz '' 2011 ©
Yetkinforum.com | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Ücretsiz blogunuzu yaratın